Kamuflážny, telový polygél na nechty, ktorý je veľmi hustý stavebný materiál. Môžete ho nájsť aj pod názvom polyakryl, alebo acrylgél. Veľmi dobre sa s... Celý popis
výška | 4 cm |
šírka | 5 cm |
dĺžka | 5 cm |
farba | ružová, hnedá |
štítok | Novinka |
Jeho základnými vlastnosťami sú nielen pevnosť a tvrdosť, ale tiež aj jeho pružnosť. Vďaka jeho hustote je vhodný aj pre začiatočníkov, pretože modelovanie s ním, nie je časovo obmedzené. Veľkou výhodou je tiež to, že tento POLY gél nie je zapáchajúci, ako UV gél. Vymodelovaný necht je možné nechať vytvrdnúť buď v LED, UV alebo DUAl lampe. Jeho šírka je 5 cm a výška 4 cm.
Akrylgél, s ktorým sa pracuje rovnako ako s akrylovou hmotou, ale tvrdne v UV, LED alebo DUAL lampe ako UV gél. Má vlastnosti akrylu, pevnosť a tvrdosť a zároveň vlastnosti gélu, ako je pružnosť. Nechty ním modelujeme na tipe alebo šablóne za pomoci štetca, ktorý pri práci namáčame do POLY liquidu. POLY gél je veľmi hustý, vďaka čomu máme neobmedzený čas pri modelovaní. Na vytvrdnutie modeláže, vkladáme nechty do lampy. Dĺžka polymerizácie záleží od sily použitej lampy. Využiť ho môžeme ako pri modelovaní, tak aj pri zdobení.
POLY gél je vhodný priam ideálny na modelovanie pomocou šablóny. Po vytvrdnutí je tento gél pevnejší a odolnejší. Pri práci, vďaka hustote nedochádza k zatečeniu gélu pod šablónu a podobne. Na vopred pripravený necht založíme šablónu. Aplikujeme potrebné prípravky ako je POLY prep, na odmastenie nechtu a POLY grip na otvorenie pórov na nechtovej platničke, čím docielime lepšiu priľnavosť gélu k nechtu. Ako základnú vrstvu použijeme POLY base. Nanesieme ho na nechtovú platničku a vložíme do lampy na vytvrdnutie. Začneme modelovať POLY gélom cover. Prírodný štetec počas práce namáčame do POLY liquidu, vďaka čomu sa bude gél dobre modelovať a nebude sa lepiť na štetec. Správne vytvarovaný gél vložíme do lampy. Počas polymerizácie sa vytvorí lepkavý film, ktorý cleanerom zotrieme. Pilníkom ešte upravíme tvar a dĺžku. Na záver nanesieme POLY finish, pre vrátenie lesku a zafixovanie.