Blog

Reklamácie

reklamacie Na tovar poskytujeme zákonom stanovenú záručnú dobu 24 mesiacov, ktorá začína plynúť dňom prevzatia objednávky. Záruka môže byť limitovaná aj dobou minimálnej trvanlivosti. O reklamácii nás, prosím, vopred informujte e-mailom alebo telefonicky na čísle +421 911 597 411.

  • Po prijatí tovaru na reklamáciu od nás dostanete potvrdzujúci e-mail ako informáciu o tom, že sme váš tovar dostali.
  • Po ukončení reklamačného konania dostanete takisto e-mail so spôsobom vybavenia reklamácie.
  • Reklamačný protokol dostanete spolu s vráteným reklamovaným tovarom.
V prípade otázok k reklamácii tovaru nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom nižšie uvedeného formulára. Uveďte v ňom čo najviac faktov o objednávke, na základe ktorej ste tovar obdržali.

Spolu s reklamovaným tovarom nezabudnite poslať aj originál záručného listu, doklad o kúpe a vyplnený reklamačný formulár s popisom závady.

Ak chcete tovar vrátiť, môžete tak urobiť v zmysle obchodných podmienok, pričom je potrebné vyplniť formulár odstúpenie od zmluvy - vrátenie tovaru do 30 dní! Pokiaľ máte akékoľvek nejasnosti, ozvite sa nám v pracovných dňoch na telefónne číslo +421 911 597 411 alebo .

Odoslanie reklamácie

Copyright Noezon.sk © 2009 - 2022